Társasjáték kiadás

A Négy Mágia Krónikája: Dha’otur Kristálya

Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 60-90 perc (10-15 perc / hős) Életkor: 14+

Alkoss hőscsapatot, és lépj be a varázslat és a harcok lenyűgöző arénájába, szerezd meg az elrejtett kristályt és légy te a Mágia Ura A Négy Mágia Krónikája társasjátékkal!

A világ egyensúlya egy ősi kristályban rejlő négy nagy mágikus erőn – az elemek, az éter, a sötétség és a fény – nyugszik. Dha’otur démonherceg, a sötétség ura, évezredek óta vágyik az ősi kristály megszerzésére, hogy uralma alá hajtsa a világot és abszolút hatalmat szerezzen a négy elem felett. Féltve a kristály hatalmától, egy téridő mágus az ősi kristályt több darabra törte, és az egyes darabokat különböző helyekre rejtette el, köztük az Artheastam vidékén megbúvó, rég elveszettnek hitt fénykirályok szentélyének mélyébe.

Ti, a legbátrabb népek leszármazott hőseivel, feladatként kaptátok, hogy behatoljatok ebbe a mészárszékbe, legyőzzétek riválisaitokat, szembenézzetek a halálos csapdákkal és megszerezzétek a kristálydarabot, mielőtt Dha’otur kezébe kerülne. Ha ő összerakja teljes kristályt, áthozhatja élőhalott seregét, amelyek sokkal erősebbek, mint az árnylényei, és a világ örökre sötétségbe borul. A választás a tiétek: ki legyen méltó az ősi erő birtoklására, és megvédje a világot a pusztulástól?

Négy Mágia Krónikája egy egyedülálló és izgalmas társasjáték, amely új szintre emeli a fantasy harci aréna játékokat. Az innovatív akciópont-menedzsment rendszer, a hősök, valamint a hatások izgalmas kombinációja, a hősépítés egyedisége és a dinamikus harcrendszer garantáltan órákon át leköti a játékosokat. A játék ötvözi az európai játékok tervezős, gazdálkodós stratégiai gondolkodását sok ismert számítógépes játék elemeivel.

Ha új kihívást keresel, és szereted a stratégiai és taktikai játékokat, szeretsz egyénileg vagy akár csapatban játszani, akkor A Négy Mágia Krónikája: Dha’otur Kristálya tökéletes választás lesz számodra!

A játék célja:

A Négy Mágia Krónikája viadalában 2-4 játékos teheti próbára stratégiai és taktikai tudását mágikus képességű hősök csapatának irányítójaként változatos küzdőtereken. A játékosok erősíthetik hőseiket különféle varázstárgyak és zsákmányok megszerzésével, küldetések teljesítésével és varázslatok kijátszásával. A játékosok célja az, hogy hőseik  fejlesztésével és akcióinak megfelelő kombinálásával a küzdelem végére több győzelmi pontot gyűjtsenek, mint ellenfelük és/vagy legyőzzék hőseiket. A győztes megszerzi a templomerőd elrejtett kincsét, a mágikus erőket rejtő kristály egy darabját.

A játék számos egyedi játékelemmel büszkélkedhet, amelyek különlegessé teszi más játékoktól, ezáltal izgalmas és kihívást jelentő játékélményt nyújt:

Hősök kombinációja: A játékban rengeteg hős áll rendelkezésre, mindegyik egyedi képességekkel és játékstílussal. A játékosok hőscsapatot összeállítva kombinálhatják képességeiket, így változatos stratégiát alkothatnak.

Akciópont-menedzsment: A játék innovatív akciópont-menedzsment rendszere taktikai mélységet ad a játékhoz. A játékosoknak gondosan meg kell tervezniük lépéseiket, és okosan kell használniuk az akciópontjaikat a varázslatok, támadások, mozgások és más akciók kivitelezéséhez. Az akciók újrahasználata növekvő költséggel jár, így a játékosoknak előre kell gondolkodniuk, és a lehető leghatékonyabban kell kihasználniuk a korlátozott erőforrásokat.

Dinamikus harcrendszer: A játékmenet gyors és dinamikus, a játékosok folyamatosan akcióznak és reagálnak egymás lépéseire. A küzdelem során az állandó hősépítés, varázslatok, küzdőtéren való helyezkedések, a stratégiai és taktikai célok miatt tele vannak izgalommal és feszültséggel, és soha nem tudhatod biztosan, hogy ki fog győzni. A játékosoknak nem kell a szerencsére hagyatkozniuk, ennek ellenére a váratlan döntések és varázslatok keresztbe húzhatják a tervezett lépéseket.

Hősépítés: A küzdelem során lehet gyűjteni kincseket, felerősíteni a szerzett tárgyakat és magát a hősöket is. A fordulók során a játékos hőscsapata a tárgyakkal egyre erősebbekké válnak, amely egyre nehezíti ellenfél lépéseit.

A hatások varázslatos kombinációi: A hősök alapértékei és képességei, a fordulók alatt szerzett kincsek és tárgyak, valamint meglepetéseket okozó mágiakártyák együttes hatásai folyamatosan izgalomban tartja a játékosokat.

A játékban négy mágia hatalom, a Fény, az Elemi, a Sötétség és az Éteri mágia uralkodik, mindegyik egyedi képességekkel és stratégiákkal bír. Ezek a varázslatok mélyítik a játék taktikai és stratégiai aspektusát, és változatos játékmenetet biztosítanak.

  • Fény varázslatok: A fény varázslatai védelmet és gyógyítást nyújtanak, pajzsokat emelnek a szövetségesek védelmére, és sebeket gyógyítanak a harc hevében. Ezek a varázslatok kihagyhatatlanok azoknak a játékosoknak, akik csapatukat a győzelemre akarják vezetni.
  • Elemi varázslatok: Az elemi varázslatok pusztító erejét a tűz, a víz, a föld és a levegő elemei adják. Ezek a varázslatok hatalmas sebzést okoznak az ellenségnek, de bölcsen kell őket használni, hogy ne pusztítsák el a szövetségeseket is.
  • Sötét varázslatok: A sötét varázslatok cselszövésekkel és gyengítésekkel győzik le az ellenséget. Átkokat szórnak, elhomályosítják az elméket, és manipulálják a csatatéren zajló eseményeket. Ezek a varázslatok ideálisak azoknak a játékosoknak, akik szeretnek a kulisszák mögött mozogni, és ravasz stratégiákkal győzni.
  • Éteri varázslatok: Az éteri varázslatok megváltoztatják a csatatér valóságát. Akadályozhatnak cselekvéseket, átmozgathatnak és elzárhatnak hősöket, átalakíthatják a küzdőteret, akadályokat emelnek, eltorlaszolják az utakat és megerősítik a szövetségeseket. Ezek a varázslatok ideálisak azoknak a játékosoknak, akik szeretnek kreatívan gondolkodni, és váratlan fordulatokat hozni a játékba.

A varázslatok, hősök és tárgyak kombinálásával a játékosok végtelen számú stratégiát alkothatnak, és meglephetik ellenfeleiket. A Fény varázslatával gyógyíthatod meg a sérült szövetségest, miközben Elemi varázslattal pusztítod el az ellenséget. Sötét varázslattal elhomályosíthatod az ellenség elméjét, miközben Éteri varázslattal megerősíted a védelmedet. A lehetőségek tárháza végtelen!

Győzelmi pont vezérelt gondolkodás: A harc során a hősök sérülnek és gyógyulnak. Nem feltétlenül kell kiütni az ellenfél csapatát, elegendő, ha a fordulók végén több életerővel bír a játékos hősei. A győztes a végső fordulóban több győzelmi pont elérésével diadalmaskodhat. Csak a legjobb stratégia emelkedhet a csúcsra és szerezheti meg Dha’otur Kristályát!

Bővíthetőséggel egyre összetettebb játékélmény: A Négy Mágia Krónikája egy folyamatosan fejlődő játék. Későbbi kiegészítőkkel több népe hősei, változatos varázslatok, különleges tárgyak, játékmódok és játékmechanikák teszik még izgalmasabbá minden egyes játékot. Kiemelten az egyszemélyes és kooperatív játék, az események, különféle küldetések, változó küzdőterek biztosítják, hogy sose lehessen megunni az összecsapásokat és a játékosok elé egyre nehezebb kihívásokat állítsanak.

Játékmenet rövid leírása

A játékosok összeállítják hősökből álló csapatot, ami lehet 2-5 hős is játékosonként. A hősök száma befolyásolja a játékidőt, ami hősönként 10-15 perc is lehet. Az összes játékelem előkészítése és a játékos-sorrend meghatározása után mágiakártyákat kapnak, majd felépítik a küzdőteret a rendelkezésre álló tereplapokból és már kezdődhet is az első forduló.

A fordulóban a játékosok egymás után következnek és a játékos körében aktiválhatja egyik hősét. A hőssel többféle akciót hajthat végre akciópontokért cserébe. A körében mozoghat, támadhat, varázsolhat, használhatja egyedi képességét, szerezhet és használhat kincseket, tárgyakat, cserélhet és célokat teljesíthet.

Amikor a játékos már nem tud vagy nem kíván több akciót végrehajtani zárja hőse körét és az óramutató járásával megegyezően a következő játékos aktivál egy hőst. Egy fordulóban egy hős csak egyszer aktiválható.

A forduló végén a hősök életereje határozza meg, hogy melyik játékos kap több győzelmi pontot és ki kezdi az új fordulót. A 6. forduló után a játék véget és értékelünk minden életerőt, megszerzett zsákmányt és tárgyat.

Készülj fel a varázslatra, a harcokra és a győzelemre A Négy Mágia Krónikája társasjátékkal!

A játék nyomdai elemei digitális nyomdában készülnek. Emiatt a játék első gyártási mennyisége 200 darab. Második gyártásra akkor kerül sor, ha legalább további 50 darabra lesz igény. A játékot ezért csomagokra osztottuk, amelyek megvásárolhatók és megfelelő rendelési értékhez ajándékba is kérhetők. Kisebb értékű rendelésekhez kisebb ajándékelemek is kérhetők. Ezek listáját megtalálod itt:

Gyűjtsd össze akár ingyen a játék minden elemét! Érdemes, hiszen meghirdetett értékes jutalmú versenyeket fogunk rendezni, ahol bebizonyíthatod te vagy a jobb stratéga!

A játék tartozékai:

7 tereplap folyamatban
12 kétoldalas hőslap ebből 4 db kezdőszett csomag 2
2×12 hősjelző folyamatban, de helyettesíthető 3D figurákkal
12 körjelző ebből 4 db kezdőszett csomag 1
40 mágiakártya (4 x 10 mágiahatalom) ebből 24 db kezdőszett csomag 3
48 zsákmányjelző folyamatban
1 tárgyrendező tábla) csomag 2
12 kétoldalas tárgykártya csomag 4
12 érdemkártya csomag 4
24 áldozatjelző folyamatban
1 játékvezető tábla csomag 2
1 fordulójelző csomag 1
4 akciósegédlet ebből 2 db kezdőszett csomag 3
12 játékosjelző 2×3 kezdőszett csomag 1
28 akciósáv-jelző 2×7 kezdőszett csomag 1
20 akciójelző folyamatban
48 1-es értékű sérülésjelző ebből 20db kezdőszett csomag 1
12 5-ös értékű sérülésjelző ebből 4db kezdőszett csomag 1
20 varázserőjelző ebből 10db kezdőszett csomag 1
4 12-es életerőjelző folyamatban