CKM magazin 2009/9. (18+)

Használt magazin

1.500 Ft

Csak 1 maradt készleten

Cikkszám: CKM-2009-09 Kategória: Címkék: ,

Leírás

Felnőtt Tartalom

18 éven aluliak nem vásárolhatják!

Marquard Media Kiadó
2009
Szín: színes
Formátum: puhaborítós
Méret: 30 cm x 23 cm
Oldalszám: 122

Tartalom
A CKM (Céltudatos Kalandvágyó (Férfiak) Magazinja) egy erotikus férfi- és életmódmagazin volt. A név „magyarázatát” Pósa Árpád, a magazin első főszerkesztője alkotta meg. A CKM lengyel és a magyar kiadása 1998-ban kezdődött, innen származik a magyar magazin szlogenje: Magyarország első férfimagazinja. A lengyel eredetű magazin a Ckm wz.30 (ciężki karabin maszynowy wz.30; Mark 1930 nehézgépfegyver) nevű lengyel gyártmányú géppuskáról kapta a nevét, amely kisebb módosításokkal az amerikai Browning M1917 alapján készült, és a lengyel hadseregben rendszeresített fegyver. A CKM az ezredforduló fogyasztói szemléletű légkörében otthon lévő, fiatal heteroszexuális férfiakat érdeklő témákra fókuszáló életmódmagazin volt. A magazin alapító-főszerkesztője Pósa Árpád volt, aki 2000-ig vezette a lapot. A 2000-es évek első felében Kálnoki Kiss Attila, 2005-től Pantl Péter főszerkesztette a CKM-et. Az ő tevékenység idején próbálkozott meg a lap a népszerűségcsökkenés megállításával. Ennek egyik eszköze volt a 2006 júniusában alapított és CKM Bikini Team-nek elnevezett, csinos és fiatal nőkből álló csoport lett volna, akik a magazint különböző rendezvényeken bikiniben népszerűsítették. A Bikini Teamben részt vevő lányokat a magazin egy több hónapon át húzódó válogatás során cserélgette. A lapot a Marquard Media a Playboy magyar kiadásával ellentétben a saját tulajdonú licence alapján készítette, ez pedig jelentős verseny- és árelőnyt biztosított a lapnak, hiszen így a versenytársakkal ellentétben a CKM után nem kellett licencdíjat fizetni. A fiatalabb felnőtteket megcélzó lap hangvétele a célcsoportnak megfelelően laza, esetenként provokatív, rendszeresen humorizáló volt. A lapot 2004-ig a JMG Magazin Kiadó Kft, később a Marquard Media Magyarország Kft. jelentette meg. A 2008-as pénzügyi válság következtében a lap helyzete is megingott, az eladott példányszámok fokozatosan csökkenni kezdtek. A nagy vetélytárs FHM 2009-es megszüntetése csak lélegzetvételnyi szünethez juttatta a bizonytalan helyzetű lapot, a példányszám a következő három évben 40%-kal esett vissza. A lapot 2013-ban a kiadó a példányszám megállíthatatlan csökkenése miatt szüntette meg. (forrás: wikipédia)

Brand

Felnőtt Tartalom

Felnőtt Tartalom

18 éven aluliak nem vásárolhatják!

Marquard Media

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„CKM magazin 2009/9. (18+)” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük